Translate

zondag 31 januari 2016

Tip 8 Geld verdienen door Sneleuro


 Tip 8 Geld verdienen door Sneleuro

Hoeveel verdien ik met het lezen van e-mails? (BRON SNELEURO)
Bij ons zijn de minimale verdiensten per mail 0.005
kan ik een uit betaling aan vragen?
U kan een uitbetaling aanvragen zodra u minimaal 12,50 heeft verdiend.
Hoe vraag ik een uitbetaling aan?
Zodra u 12,50 heeft verdient kunt u naar de 'inwissel pagina' gaan en uw uitbetaling aanvragen.
Wanneer word ik uitbetaald?
Aanvragen worden binnen 30 dagen voldaan .
Betalingen gaan via 'Bank'.
Referral vragen:

Hoe kan ik het beste nieuwe leden aanbrengen?
De beste manier om leden aan te brengen is via uw website, of via bv. website's van derden. Ook kunt u uw vrienden/familie uitnodigen om deel te nemen aan Sneleuro.nl gebruik hiervoor ons speciale tell-a-friend systeem
Wat is mijn referral link en waar vind ik deze?
Dat is uw persoonlijke link om leden aan te brengen. U vindt deze in het menu onder referrallinks
Wat verdien ik door leden aan te brengen?
U krijgt per lid dat u aanbrengt een 4 lagen diep refstelsel.

1 - Op laag èèn krijg je 15% van wat die leden hebben verdiend.
2 - Op laag twee krijg je 10 % van wat die leden hebben verdiend.
3 - Op laag drie krijg je 5% van wat die leden hebben verdiend.
4 - Op laag vier krijg je 3% van wat die leden hebben verdiend.
5 - Op laag vijf krijg je 1% van wat die leden hebben verdiend.

- Tevens ontvangt u €1.25 cent per aangebracht dit lid dat meer dan 30 cent zelf verdiend heeft.

- Bij de verstuurde puntenmails zullen er geen referralverdiensten uitgekeerd worden.
Werken de verdiensten van mijn referrals?
Ja, maar deze worden pas zichtbaar als ieder lid minimaal 1 eurocent voor u heeft opgebracht.



inschrijven? Klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten